2016. augusztus 11., csütörtök

HARIBO SPECIAL EDITION


Van még egy Haribo, ami a francia eb-re készült. Ebben a kupát a Haribo maci nyeri, ki más. Szerintem is jobb, mint a foci, bár a magyar csapat meccseit én is néztem, és nagyon élveztem minden egyes percét:))) Tényleg ügyesek voltak a Fiúk!





Ebben a zacskóban is csak úgy tobzódnak a színek és az illatok. Bár ez utóbbi annyira nem felhőtlenül élvezhető mint a "Rainbow frizzi"-ben, van némi műanyagos hatása, de azért jó.


Tyűűűűűű! Van itt minden, ami focival kapcsolatos. Pár éve  már volt a Haribo-nak olyan változata, amiben csak labdák voltak, most meg jött a zászlós és ez. A következő vb-re olyat készítsenek, amiben a híres focisták arcképe van gumicukorka-formában. Lenne benne jó sok kakaós változat is, az most úgyis menő a cukorkagyártásban. (mármint a kakaós gumi-és habcukor) Bár az is igaz, hogy némelyiknek az arca egymagában kitöltene egy teljes zacskót...:)))

Na, mielőtt megköveznek, rámegyek az ízekre. De előbb, még annyit, hogy van habcukor-gumicukor kombó és van sima gumicukor.
Feketével kezdek. Szerintem ez kólás. És meglepő, de nem az a nagyon kemény fajta, egészen kellemes rágni. Enyhén savanykás is. Ez fincsi!
Huh, a kékről midez nem mondható el. Állaga ennek is jó, de ez az íz. Brr...festékre hasonlít, utólag meg ez is savanykás.
Zöld szerintem kivis, a sárga meg egyértelműen ananászos.
Az áttetszőnek van egy érdekes parfümös beütése. Fogalmam sincs mi akart ez eredetileg lenni.
A piros nagyon fincsi meggyes. Mmmmmm. Ez a kedvencem.
Azt hiszem nem maradt ki semmi. Amelyiken van habos rész, az csak annyi, hogy puhább, de sok íze a fehér résznek önmagában nincs.
Szerintem az összetételben lényegesebben kevesebb elemet tüntettek fel, mint, ami benne van, bár az "aromák" megnevezésbe sok minden beletartozik.

 Összetétel



Itt a hátulján vannak rajzok, mely szerint egyes  csapatok egyenruháját ki tudjuk rakni a csomagban található elemekből. De, sajna, a  piros mezen kívül, még véletlenül sincsenek meg ezek . Igaz van másik,csak éppen abból max. a karakószörcsöki (bocs, a helyiektől) csapatot tudnánk felöltöztetni:)))

Tömege: 120 g

Gyártja: Haribo, Franciaország



MÉG TÖBB HARIBO KÉPEKBEN:

MÖPSE


LACAROO TOFFEE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése