2016. augusztus 12., péntek

HARIBO RINGE-MIX


Akinek még nem volt elég a Haribo-ból annak itt van egy újabb. Szintén a savanykás változatból, mely ezúttal a hab-és gumicukrot kombinálja 5 féle ízben.


A zacskón a cukorkarikákat hulahoppként használja a maci. Rá  is fér, ennyi gumicukor után nem árt a mozgás. Egyébként eme kép kapcsán merült fel bennem, hogy miért pont ezt a nevet kapta ez az egyszerű karika. No, meg mindjárt egy vicc is eszembe jutott.
Az előbbiről: A hula hawaii tánc volt a névadója, merthogy állítólag a két mozgás nagyon hasonlít egymásra.
Aki a hulahopp teljes történetére kíváncsi: http://www.hulahopp.hu/tortenelem

A vicc:


Két hulla fekszik egymás mellett. Az egyik:
- Hulla hopp!
Mire a másik:
- Na, ne bomolj!



Mostanában elég sok bevezetőt írok, talán megszállt a szófosás baktérium. Irgum-burgum, ilyen szavakat nem használunk egy kajás blogban!!!

Szóval  5 féle  gumicukor van: zöld-almás, narancsos-narancssárga, citromsárga-őszibarack, piros-meggyes és a barna a kólás.


Kiborítva bizony nem olyan nagyok a karikák, ahogy azt a csomagolás sugallja. De legalább jó illatúak! Bár a habcukornak és a savanyú krisálycukor-keveréknek van némi vegyszeres szaga, de alapvetően a gyümölcsösség jellemzi.


Nekem sajnos, másnak nem biztos, de az ízek aránya nem egyforma. Mivel én a kólásat szeretem, szomorúan tapasztalom, hogy abból biza csak 4 db van. Ebben a birodalomban a zöldalma az uralkodó a sleppjét meg a barackos alkotja. cry cry


Anyaga is elég kemény. Valamiért én a habcukros verziókat mindig puhának gondolom, aztán az esetek többségében jó nagyot esek pofára.
Viszont az íze kivétel nélkül mindegyiknek finom. Úgy emlékeztem, hogy a Haribo rosszabb zöldalmaaromát használ, de nem, egészen jó. A barackostól is féltem, mert a " Haribo Pfirsche" (https://onlineshop.haribo.com/haribo/fruchtgummi/259/pfirsiche) terméket kimondottam utálom. Ez azonban mintha nem ugyanaz az aroma lenne. Egészen megkedveltem.lol

MÉG TÖBB HARIBO KÉPEKBEN:

LACAROO TOFFEE

HARIBO MÖPSE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése