2016. szeptember 6., kedd

TIC TAC PEACH TURNS TO LEMON: ŐSZIBARACKOS-CITROMOS CUKORKA


A Tic Tac újabb gyümölcsös cukorkákkal jelent meg. Ezúttal amolyan 2in1 változatokat készítettek, az őszibarackos-citromosat és a meggyes-kólásat. Ez utóbbit egyelőre nem sikerült beszerezni, de a másikat most láthatjátok.



Mint látható, sima sötétebb és világosabb narancssárga cukorkáink vannak. Kicsit szomorú vagyok, nekem a mintások után ez már eléggé ingerszegény.:(( Hja, a jót könnyű megszokni!

A dobozon azt olvashatjuk, hogy az őszibarack íz egyszer csak citromosba fordul. Jól hangzik, de szerintem eddig szinte az összes gyümölcsös Tic Tac ilyen volt. Amint lenyalogattuk róla a külső, színes, édes réteget, előjött a savanyú íz. Alapvetően azért, mert ezekbe a cukrokba előszeretettel használják a citromsavat, ami történetesen savanyú.

Ez a felvetés a meggyes-kólásnál izgalmasabb lehet, kíváncsi vagyok, ott hogyan oldották meg mindezt.


A közepes méretű doboz ennyi cukrot tartalmaz. Nagyon rövid ideig érezni némi barackos ízt. A külső réteg hamar tovaillan és utána jön a citromsaváradat. Írtam, hogy a korábbi gyümölcsösök is átmennek savanyúba. Itt, is csak még sokkal jobban. Lehet, hogy ezért emelték ki külön, hogy felhívják a figyelmet, hogy itt bajok lesznek...!Nem is próbálkoztak kellemes citromos aromát belecsempészni, hagyták az alapból citromsavas cukrot, tegye csak a dolgát. Hát, megtette...nem tetszik, hogy ennyire szolgalmas. Nagyon nem! Brrrrrrrrr...


Tömege: 49 g

100 g 388 kcal


MÉG TÖBB GYÜMÖLCSÖS TIC TAC KÉPEKBEN:

ANANÁSZOS, MANGÓS


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése